خبرهای داغ:

گردهمایی مردمی به مناسبت پنجم مردادماه در بهبهان

گردهمایی شورای فرهنگ عمومی به مناسبت پنجم مرداد سالگرد اقامه اولین نماز جمعه با حضور مردم و مسئولین در صحن مطهر امام زاده حیدر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۱۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: به مناسبت سالروز اولین نمازجمعه مراسم باشکوهی با حضور شورای اداری شهرستان، نماینده مردم شهرستان بهبهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فعالین فرهنگی، هیئات مذهبی، تشکل های مردمی در صحن مطهرامامزاده حیدر(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ محسن قنبریان برگزارشد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شیخ محسن قنبریان استاد حوزه و دانشگاه تاکید بر ایجاد همدلی و همبستگی میان ملت شریف و مسلمان داشته و وحدت و همبستگی را نشانه استواری، پیروزی وسربلندی ملت شریف ایران دانسته است .

در ادامه وی افزود: نماز جمعه نماد همبستگی بر عهد و پیمان میان شیعیان میباشد .

 

در این مراسم سید ولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان پیش از برگزاری نماز وحدت در سخنانی بر لزوم وحدت،همدلی، هماهنگی و یکپارچگی و همچنین ضرورت همسویی و هم افزایی میان تمامی مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه قضایی و مسئولان ادارات و سازمان ها تاکید و رسالت اصلی همه مجریان و مسئولان نظام اسلامی را خدمت به مردم در راستای دستورات و منویات مقام معظم رهبری دانست.

در پایان نیز نماز وحدت به امامت آیت الله ناصری امام جمعه شهرستان بهبهان برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار