به مناسبت ۵ مردادماه

دیدار فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با امام جمعه این شهرستان

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه با جمعی از همکاران به مناسبت ۵ مرداد سالروز برپایی اولین نماز جمعه با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۳۰۳۰۲
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از عسلویه، به مناسبت ۵ تیر ماه سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از  پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی، فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص)شهرستان عسلویه با حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد  امام جمعه شهرستان در محل دفتر امام جمعه دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک با اشاره به پنجم مرداد سالروز اولین نماز جمعه در تاریخ انقلاب افزود: نماز جمعه پایگاهی برای یاری و نگهبانی انقلاب است  لذا برخود لازم دانستیم تا از حضور مستمر و اثر گذار امام جمعه محترم و همکاری های همه جانبه ایشان در سطح شهرستان تقدیر و تشکر نماییم.

وی نماز جمعه را پایگاه امامت، ولایت، تقوا، و تربیت عنوان کرد و اظهار داشت: نماز جمعه نماد برجسته و شایسته انقلاب است و دعوت مردم به تقوا الهی بیان روایات اسلام و آشنایی مردم با دین و ولایت از برکات نماز جمعه است.

حجت الاسلام‌ هاشمی نژاد نیز در ادامه افزود: نماز جمعه قرارگاه ایمان و قلب نظام اسلامی است و طبق فرمایش امام خمینی (ره) نماز جمعه در راس کلیه امور است‌.

دیدار فرمانده سپاه و همکاران با امام جمعه شهرستان عسلویه

در پایان این دیدار با اهدا لوح یادبود از حجت السلام هاشمی نژاد تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار