مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با اقدام این شرکت در سال جاری تعداد ۳۶۳ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و قطع شدند.
کد خبر: ۹۵۳۰۳۷۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت:با اقدام این شرکت در سال جاری تعداد ۳۶۳ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و قطع شدند.

 

وی افزود: وجود انشعاب‌های غیرمجاز در شهرها و روستاها علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی شرکت آب و فاضلاب، هزینه‌های هنگفت مالی و معنوی به شرکت تحمیل کرده که خدمات مستمر و مطلوب به مردم را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام یادآورشد: امسال برخورد با انشعابات غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و جدی شرکت آبفای استان در دستور کار قرار گرفته و تاکنون نیز اقدامات موثری در شناسایی انشعابات غیرمجاز با مصرف بالا انجام شده است.

 

وی در ادامه گفت: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب، مشترکین مرکز استان از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت ( ۱۲۲ ) و افراد سایر شهرستان ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ( ۲۲۳۰۱۴۱ ) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه ی مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده ی شهر و روستای خود شوند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام بیان داشت: برداشت غیرمجاز و غیرقانونی آب علاوه بر تخریب تأسیسات، به خطر افتادن شرایط بهداشتی و آلوده شدن آب را نیز به دنبال دارد و حتی موجب اختلال در آبرسانی می‌شود، به طوری که مناطق گسترده‌ای از شهر با کم‌آبی و بی‌آبی مواجه می‌شود.

 

ناصری اضافه کرد: بر همین اساس و با توجه به اثرات مخرب انشعابات غیرمجاز افزایش اقدامات در خصوص مقابله با این پدیده که نوعی آب‌ دزدی محسوب می‌شود، در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

 

قاطعیت دستگاه‌های قضایی در برخورد با دارندگان انشعاب غیرمجاز تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آب دارد و امید است با کمک دستگاه قضائی، انشعابات غیرمجاز در سراسر استان را کاهش دهیم.

ارسال نظرات