خبرهای داغ:

آزادسازی سه هکتار از اراضی زراعی و باغی در اسکو

تبریز- مدیر جهاد کشاورزی اسکو از آزادسازی سه هکتار از اراضی زراعی و باغی و اعاده به وضع سابق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۰۶
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ابوالفضل فرشبافیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: واحد امور اراضی شهرستان اسکو در تیر ماه سالجاری با اقدام به 7 مورد تبصره 2 ماده 10 و یک مورد ماده 3 حفظ کاربری اراضی کشاورزی، که با تخریب این کاربری های غیرمجاز اراضی حدود 3 هکتار از اراضی زراعی و باغی به وضع سابق اعاده شد و به چرخه تولید بازگشت همچنین 4 پرونده رفع تداخل شامل پلاک های خورخور، فسقندیس، دیزج امیر مدار و خسرق به مساحت 11 هزار و 268 هکتار در کارگروه شهرستانی مطرح و نهایی شده و جهت طرح در کمیسیون استانی به دبیرخانه مربوطه ارجاع شد.

      وی گفت: 150 مورد صدور سند ششدانگ ارجاعی هیئت تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی، تعیین تکلیف شده و طی آن حدود 180 هکتار از اراضی کشاورزی سند دار شدند.

مدیر جهاد کشاورزی اسکو افزود: همچنین در طی تیر ماه سالجاری عملیات دهگردشی انجام و حدود 45 مورد ساخت و سازهای غیرمجاز شناسایی و تشکیل پرونده شده و جهت تعیین تکلیف به مقام قضایی ارجاع شده است.

وی افزود: در راستای تامین امنیت غذایی این مدیریت آمادگی هر گونه اقدام قانونی جهت جلوگیری از تعرض افراد متجاسر به اراضی کشاورزی را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها