خبرهای داغ:

از برپایی چایخانه حسینی تا مراسم عزای سیدالشهدا (ع) در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) همراه با سخنرانی، روضه خوانی و دسته روی در ایام محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۳۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه اول محرم و ورود به دهه دوم محرم، مراسم عزاداری و سوگواری سیدالشهدا (ع) و خاندان پاک حضرت در سطح شهرستان سرخه برگزار شد.

مسجد ولی عصر (عج) سرخه نیز با همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در این محله، هم نوا با همه مسلمانان جهان مراسم های عزاداری را برپا و در سوگ حضرت گریستند.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص یزنامه های اجرایی در گفنگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم های عزاداری از دهه اول محرم با همکاری بسیجیان و هیئت امنا مسجد آغاز و همچنان در دهه دوم محرم نیز ادامه دارد.

او افزود: این مراسم ها با برپایی چایخانه در ورودی مسجد و در قالب سخنرانی، روضه خوانی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شب ها بعد از نماز مغرب و عشا برگزار و با برنامه های دسته روی، زنجیرزنی و سینه زنی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: همچنین مراسم ظهر عاشورا در حسینیه شهدا و مراسم عصرعاشورای حسینی درمحل خیمه گاه به میزبانی مجمع حضرت ابوالفضل (ع) و مراسم شام غریبان در مسجد ولی عصر (عج) برگزار شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار