خبرهای داغ:
حجت السلام والمسلمین حسین اسدی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان :
کد خبر: ۹۵۳۰۵۵۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج ، به مناسبت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام که در حسینیه شهدای این ناحیه بر گزار گردید ، حجت السلام والمسلمین حسین اسدی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان  مطالبی در مورد عبادت انسان و شیطان بیان نمود .

ایشان در ادامه افزود: فرق است بین عبادت و عبودیت تمام عبادتهایی که ما انجام می دهیم مقدمه است. برای رسیدن به عبودیت برخی اعمال ما ممکن است جنبه عبادت در ظاهر داشته باشد ولی از عبودیت تهی باشد شیطان 6000سال عبادت کرد ولی بوئی از عبودیت نبرده بود. 

اسدی در ادامه اذعان داشت : شیطان به خدا گفت مرا از سجده بر آدم معاف کن آنچنان تو را عبادت میکنم که هیچ ملک مقربی هیچ پیامبری چنین عبادتی نکرده باشد ولی خداوند فرمود من نـیاز به عـبادت تـو نـدارم عبـادت من آن طـوری اسـت که من میخـواهم نه آن طـوری کـه تـو می خواهیعبادت بدون عبودیت ارزشی ندارد خواست خود را بر خواست خدا ترجیح ندهیم . امام حسین (ع)یار میخواهد یا یاری میخواهد؟

وی در پایان خاطرنشان کرد : یاری هایی که ما میکنیم برای این است که یار بشویم. برای اینکه یار بشوی باید آنچه مولا گفت گوش کنی و انجام دهی. مثال حضرت ابوالفضل بود که یار واقعی بود که شد المطیع الله والرسوله کار ائمه تربیت و هدایت بشریت است یاری نیاز ندارند بلکه باید ببینی  مولا از تو چه میخواهد.

ارسال نظرات