موکب حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها با نذورات مردم مومن و دلداده اقدام به آماده سازی زمینه های خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی می نماید.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۵۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، عشقتان حواسمان را پرت کرده،‌ اینجاییم و دلمان جایی دیگر. اربعین است؛ بزم عاشقان و دلدادگانتان در مسیر پیاده‌روی عشاق حسینی. نذرهایمان برای عشق به شما ناممان را سر زبان ها انداخته است. و این بار مردم مومن و انقلابی شهر یاسوج به میدان آمده اند. آمده اند که کارهای عجیب انجام دهند. چراکه هر چیزی که به شما می‌رسد و برای شما می‌شود، ماهیتش فرق می‌کند. اسمش، هویتش عوض می‌شود و بالا می‌رود.
با هدف تسهیل در حضور پرشور زائرین در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، عده ای از جوانان و دلدادگان حسینی شهر یاسوج اقدام به برپایی موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر یاسوج به استعداد اسکان روزانه ۴۰۰۰ نفر و ۱۵هزار پرس غذا در مجموع سه وعده صبحانه، ناهار و شام نموده و در خدمت زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خواهد بود.
همزمان با فعالیت مواکب در کربلا و مسیر نجف به کربلا، موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر یاسوج با همکاری موکب امام حسین (ع) عراق در ورودی کربلا، عمود ۱۱۹۰ مشغول به خدمت به زائرین اربعین حسینی می باشد.
شایان ذکر است موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر یاسوج با سابقه ای بیش از ۱۰ سال حضور در اربعین حسینی با ۸۰ خادم ایرانی و عراقی در مساحتی بالغ بر ۸ هکتار، خدماتی همچون اسکان خواهران و برادران ، طعام، ایستگاه صلواتی(میوه، میوه خشک، انواع نوشیدنی سرد و گرم از قبیل چای، دمنوش، شربت، عرقیات و...) و... رو بصورت شبانه روزی به مدت ۱۵ روز انجام می دهد.
شروع این پذیرایی و پذیرش زوار از ۱۵ روز قبل از اربعین حسینی خواهدبود،

موکب حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیهای استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در ورودی کربلای معلی، عمود ۱۱۹۰ آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی شما عاشقان و دلدادگان حسین ابن علی علیه السلام است.

شماره حساب
۱۷۱۰-۳۸۶۶-۹۲۵۹-۷۱
۶۲۷۳-۸۱۷۰-۱۰۰۰-۰۶۹۷

جهت هماهنگی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
۰۹۱۷۵۷۰۵۱۶۱

موکبی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی/ از یاسوج تا کربلاموکبی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی/ از یاسوج تا کربلاموکبی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی/ از یاسوج تا کربلاموکبی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی/ از یاسوج تا کربلاموکبی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی/ از یاسوج تا کربلاموکبی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی/ از یاسوج تا کربلاموکبی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی/ از یاسوج تا کربلا

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار