خبرهای داغ:
قوامی در گفتگو با بسیج عنوان کرد

جایگاه والای قلم و اهالی قلم در گام دوم انقلاب اسلامی/ خبرنگاران پیشرو در امر تبیین و روشنگری و مطالبه‌گری

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: تقارن هفته خبرنگار با آغاز رسالت حضرت زینب(س) که الم تبیین و روشنگری را در دست دارد و رسالت خبرنگاری، نشان از جایگاه والای قلم و اهالی قلم در گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۳۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

ناصر قوامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرا رسیدن هفته خبرنگار اظهار کرد: امسال هفته خبرنگار به دلیل تقارن با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و همچنین دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است.

وی افزود: این تقارن زیبا با آغاز رسالت حضرت زینب (س) که الم تبیین و روشنگری را در دست دارد ورسالت خبرنگاری که امروز پیشرو در امر تبیین و روشنگری و مطالبه‌گری است، نشان از جایگاه والای قلم و اهالی قلم در گام دوم انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان عنوان کرد: این سازمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، به مناسبت هفته خبرنگار برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که از جمله این برنامه‌ها دیدار و تکریم خانواده معظم شهدای رسانه استان به همراه خبرنگاران است.

وی با اشاره به برنامه پخش زنده شبکه همدان با موضوع تبیین در اندیشه انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان در این زمینه، گفت: برگزاری یادواره شهدای رسانه استان همدان به مناسبت دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان، ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به خبرنگاران و حضور نمایندگان بسیج رسانه در تریبون‌های نمازجمعه این هفته به مناسبت هفته خبرنگار از دیگر برنامه‌ها است.

قوامی با اشاره به رونمایی از رویداد «جام رسانه‌ای امید» و نماهنگ ویژه «خبرنگار و جهاد تبیین» تصریح کرد: همچنین به مناسبت این هفته آیین تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای استان همدان توسط کانون‌های بسیج رسانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات