مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین سال جاری مانند تأمین برق ۱۷۰موکب صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۸۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، ولی الله ناصری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، شامگاه دوشنبه دردومین نشست مجازی اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با مدیران دستگاه های اجرایی استان در گروه کار، کرامت و پاسخگویی باموضوع گذر از پیک مصرف برق، پروژه تامین برق نیروگاهی در استان و برنامه های شرکت توزیع برق برای اربعین پیش رو، گفت: طرح ۲٠=۱ از مهترین طرح های کاهش مصرف برق خانگی وزارت نیرو است که درسال جاری در راستای مدیریت مصارف خانگی اجرا شده که این طرح در استان ایلام باصدور بیش از ۲۳٠ هزار قبض مصرفی، تعداد ۶۳ هزار مشترک مشمول آن شده اند.

 

 وی افزود: بالاترین میزان این پاداش در شهرستان دهلران به میزان ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای مشترک کم مصرف صادر شد.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ادامه داد: در جهت جلوگیری از انشعابات غیر مجاز نیر تلاش های چشمگیری صورت گرفته است به طوری که تا کنون تعداد ۵٠٠ انشعاب غیر مجاز مشهود و ۳هزار انشعاب غیر مجاز مشهود ( دستکاری کنتور خطا در اندازه گیری ) کشف شده و برخورد صورت گرفته است.

 

ناصری به تدابیر اندیشیده شده جهت ایام اربعین نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته پروژه های مختلفی با حداکثر ۵۴ میلیارد تومان اعتبار از قبیل روشنایی پارکینگ های اربعین، برکت، پارک بلوط شهر ایلام، توسعه برقی شهری مهران، نصب ترانسفورماتو، تأمین برق آب سردکن ها و همچنین مواکب انجام گرفته است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده تمهیدات لازم نیز برای اربعین سال جاری مانند تأمین برق تعداد ۱۷٠ موکب، بیش از ۸٠٠ چشمه سرویس بهداشتی مسیر، روشنایی پارکینگ شماره ۲ اربعین و فاز دوم پارکینگ یک اربعین اتخاذ شده است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام به فرهنگ سازی در زمینه کاهش مصرف برق در استان نیز تاکید کرد و افزود: شرکت توزیع برق این استان برنامه های مختلفی را در این راستا از جمله طرح پاداش مصرف، ساخت کلیپ، تیزر، نصب بنرهای تبلیغاتی در نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان، حضور مستمر در برنامه های خبری صدا و سیما و همچنین برگزاری نشست خبری با اصحاب و فعالان رسانه جهت اطلاع رسانی گسترده بین عموم مردم انجام داده است.

 

اولین نشست و گفت‌وگوی مجازی اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با مدیران دستگاه های اجرایی استان در گروه کار، کرامت و پاسخگویی، ۳٠ تیرماه سال جاری برگزار شد.

 

ارسال نظرات