خبرهای داغ:
عزیزی:

نخستین جام مینی فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه استان همدان در نهاوند برگزار می‌شود

همدان-مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال چمنی جام شهدای مسجد و رسانه استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۰۸۵۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی عزیزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بقیع تا کربلای روستای تکه و کلاس‌های اوقات فراغت روستای مهین آباد و شهرک طالقانی نهاوند اظهار کرد: در تمام کانون‌های مساجد استان همدان از مراکز شهر گرفته تا دورترین نقاط روستایی برنامه‌های اوقات فراغت از ابتدای تابستان آغاز شده و تا اوایل مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: براساس تفاهم نامه‌هایی که توسط ستاد عالی و مراکز استان‌ها با وزارتخانه‌هایی مانند آموزش و پرورش و بسیج بسته شده است نوجوانان با تخفیف‌های ویژه و کم هزینه از امکانات اردوگاهی و تفریحی در طول تابستان استفاده می‌کنند.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان اظهار کرد: در کنار برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های فعال مساجد استان تعدادی از آنها آموزش اشتغالزایی ویژه خانواده‌ها و زوج‌های جوان را شروع کرده‌اند البته تعدادی از کانون‌ها نیز به بحث افزایش جمعیت با شیوه‌های مختلف مانند آموزش و کمک گرفتن از خیران پرداخته‌اند.

 وی از برگزاری نخستین دوره جام مینی فوتبال شهدای مسجد و رسانه استان خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها مسابقات ورزشی ویژه نونهالان است که بنا داریم در تابستان امسال با کمک اداراه ورزش و جوانان و هیات روستایی و بومی محلی و فوتبال نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال چمنی جام شهدای مسجد و رسانه را به میزبانی شهرستان نهاوند و روستای زرامین برگزار کنیم.

عزیزی بیان کرد: امسال با توجه به برگزاری دومین کنگره ۸هزار شهید استان همدان همه برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در راستای این کنگره برگزار می‌شود که یکی از آنها همین جام مینی فوتبال  چمنی شهدای مسجد و رسانه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ادامه گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دورترین نقاط روستایی در شهرستان نهاوند بهترین برنامه‌های فرهنگی هنری مذهبی و ورزشی را انجام می‌دهند.

امیر بحیرایی افزود: یکی از همین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برپایی نمایشگاه از بقیع  تا کربلا توسط جوانان کانون فرهنگی شهدای روستای تکه است که سالانه چند هزار نفر ازآن در طول ایام محرم بازدید می‌کنند.

وی اظهار کرد: با کمک استان به دنبال تقویت کانون‌های فعال در شهرستان هستیم و از برنامه‌های آنها در پرکردن اوقات فراغت در طول سال و به خصوص تابستان حمایت می‌کنیم.

نخستین جام مینی فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه استان همدان در نهاوند برگزار می‌شود

نخستین جام مینی فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه استان همدان در نهاوند برگزار می‌شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار