خبرهای داغ:
قرآن آموزان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند،در محکومیت اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۵۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

حجت الاسلام محمود عسکری، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گتوند در گفتگو با خبرنگار بسیج گتوند ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم،‌ گفت:‌ یکی از معجزات قرآن کریم که خداوند متعال به آن رسماً در قرآن اشاره کرده است تحدی گری در قرآن است که بیان دارد اگر توانایی و قدرت دارید آیه ای یا سوره ای مثل آیات قرآن بیاورید که هرگز این موضوع عملی نخواهد شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری با اشاره به راه‌ افتادن موج محکومیت هتک حرمت قرآن، افزود: علاوه بر تجمع و بیانیه و ... با انجام دادن کارهای ایجابی در حوزه قرآن کریم می‌توان در راستای محکومیت این قبیل اقدامات گستاخانه گام برداشت. یعنی در چنین شرایطی فقط به بیانیه اکتفا نشود و بخشی از تلاش ما صرف گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه بخصوص خانواده ها شود.

 

وی سه جنبه را در مورد چنین اقداماتی که هرچند گاهی توهین به مقدسات بخصوص قرآن در دنیا را به دنبال دارد اشاره کرد وافزود :1- به روز بودن قرآن یا همان تحدی گری 2- گسترش اسلام در جهان 3-افتضاحات سیاسی و اقتصادی برخی کشورهای غربی در دنیا را می توان زمینه ای برای چنین هتک حرمت هایی دانست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار