دانش آموزان پسر مراغه ای به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند

تبریز- ۸۸ نفر از این دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور از مراغه در اردویی دو روزه از یادمان های شهید امینی مهاباد، شهید بروجردی نقده، شهدای ارومیه و تمرچین در پیرانشهر دیدن می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۶۹
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جانشین فرماندهی سپاه مراغه افزود: دانش اموزان در این اردوها همچنین با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در آذربایجان غربی اشنا می شوند

رضا زاده گفت: هدف از اعزام این دانش اموزان به اردوهای راهیان نور آشنا کردن آن ها با فرهنگ ایثار و شهدت است.
وی افزود: هدف و تلاش دشمن تضعیف روحیه شهادت طلبی و انقلابی در نسل جوان و نوجوان در رسانه ها و سایت های مختلف از جمله فضای مجازی است.
وی ادامه داد: ما هم با اجرای اردوهای راهیان نور تلاش می کنیم نسل سوم و چهارم انقلاب را با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا کنیم.
رضا زاده راهیان نور را بهترین راه تجدید میثاق با شهدا توصیف کرد و گفت: راهیان نور قطعا یکی از موثرترین برنامه فرهنگی و محلی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های  آینده است.
وی اضافه کرد: دانش اموزان دختر نیز هفته آینده به این مناطق اعزام خواهند شد.
وی همچنین از اعزام پیشکسوتان به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: قرار است یک اتوبوس از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در عملیات نصر ۷ حضور داشتند در سالروز این عملیات برای تجدید میثاق دوباره با شهدا و آرمان‌های انقلاب به این منطقه عملیاتی  اعزام شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار