بیمارستان الهام با 40 درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل به دولت واگذار می شود
احمد هاشمی خیر نیک اندیش و بانی ساخت بیمارستان الهام از پیشرفت 40 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: هزینه انتقال سند بیمارستان را پرداخت کرده و آماده واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی است.
کد خبر: ۹۵۳۱۱۴۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

هاشمی   اظهارداشت: با توجه به وجود تعداد زیادی مراکز صنعتی و جمعیت 300 هزار نفری این منطقه و   محور مواصلاتی استانهای مختلف در این مسیر،  در صورت وقوع حوادث بتوانیم به هموطنان خدمات ارائه کنیم؛ در همین راستا قرار بود شهرداری کهریزک 10 هزار مترمربع زمین در محدوده بوستان حاشیه جاده    در اختیار ما قرار دهد و یک بیمارستان 36 تختخوابی احداث کنیم که نقشه ها را نیز تهیه کردیم اما در موقع شروع کار از طرف وزارت بهداشت با ما صحبت کردند   و پیشنهاد شد بیمارستان 176 تختخوابی  احداث شود و ما تفاهمنامه ای با وزرات بهداشت تنظیم کردیم.

 هاشمی گفت: 15 هزار مترمریع زمین خریداری کردیم و 15 هزار مترمربع بنا احداث شده است که از 6 سال پیش که کار را شروع کردیم تا الان 50 میلیارد تومان هزینه کرده ایم و اگر امروز بخواهیم پروژه را تکمیل کنیم   150 تا 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: امروز وزیر بهداشت در بازدید از این پروژه دستور داد  ادامه کار را دانشگاه علوم پزشکی بر عهده بگیرد. ما تمام هزینه های نقل و انتقال را تیز پرداخت کرده ایم و آماده ایم طی صورتجلسه ای ادامه ساخت بیمارستان را به دانشگاه علوم پزشکی واگذار کنیم.

 

ارسال نظرات