انتقاد وزیر بهداشت از پیشرفت صفر درصدی طرح توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان هفتم تیر شهرری از میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان در دست ساخت این مرکز ابراز نارضایتی کرد و در تماس تلفنی با مسئولان اجرایی و تذکر نسبت به توقف عملیات عمرانی، خواستار سرعت بخشیدن به این پروژه شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۱۴۳
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی   به همراه  سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران، ری و تجریش در  مجلس شورای اسلامی و محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری؛   از سه طرح احداث و توسعه بیمارستان های این بازدید کردند. او با اشاره به   بازدید رئیس جمهور از بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری در بهمن ماه سال گذشته گفت: توسعه این بیمارستان به عنوان یکی از مصوبه های سفر رئیس جمهوری به شهرستان ری، در دستور کار قرار گرفت اما متاسفانه هنوز بعد از گذشت نیم سال از سفر آقای رئیسی به شهرری هنوز هیچ کاری   انجام نشده است. او در تماس تلفنی با مجریان این پروژه ضمن انتقاد از تساهل در اجرای پروژه تاکید کرد تا سه ماه آینده و به صورت سرزده  از میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان شهدای هفتم تیر بازدید خواهد کرد.

 تامین اعتبار 1000 میلیاردی طرح  

حسن امیری رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر نیز با اشاره به اینکه طرح توسعه اورژانش و احداث بیمارستان جایگزین و استقرار دستگاه رادیوتراپی در این بیمارستان از مصوبات سفر رئیس جمهوری به شهرری بوده است، گفت: پروژه از سال 99 آغاز شده و سفت کاری و اسکلت   آن انجام شده است،  اذعان کرد که  اعتبار این پروژه 900 میلیارد تومان برای بیمارستان جایگزین و 150 میلیارد تومان برای اورژانس تامین شده است اما به دلیل اختلافی که  درخصوص اعتبار با پیمانکار وجود دارد، این پروژه متوقف شده که قرار است مناقصه برگزار و تا دو هفته آینده پیمانکار جدید تعیین شود.

 عین اللهی در ادامه از بیمارستان در دست احداث و خیر ساز الهام  واقع در شهر کهریزک   بازدید  و با مجری و خیر بانی این  پروژه گفتگو کرد.

 

 

 

ارسال نظرات