فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: 18 گروه جهادی عمومی و تخصصی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی 3 به روستاهای "ثمردشت" و "بکلیگ" از بخش رودبار شهرستان تفرش خدمت رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۳۱۱۵۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

سرهنگ پاسدار سیدمحمدمهدی میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تفرش با اشاره به اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در این شهرستان گفت: این رزمایش در دو قرارگاه عملیاتی منطقه ای سلامت یار مرهم و قرارگاه عملیاتی محله‌ی ای شهدای تفرش با پشتیبانی 18 گروه جهادی عمومی و تخصصی در حال اجرا است.

وی افزود: یکی از سیره‌های زندگی اهل بیت (عليه السلام ) ياری رساندن به نیازمندان است که امروز این سیره در قالب گروهای جهادی در عرصه‌های عمومی و تخصصی در سطح شهرستان شکل گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با بیان اینکه گروه‌های جهادی در قالب 22 عنوان برنامه خدمات ارائه خواهند کرد، گفت: این گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، پزشکی و درمانی، ترویج و دامپزشکی، فرهنگی و آموزشی، اصناف و کارمندی و کمک های مؤمنانه به روستاهای "ثمردشت" و "بکلیگ" از بخش رودبار شهرستان تفرش خدمت رسانی خواهند داشت.

سرهنگ میرهادی محرومیت زدایی را از اهداف فعالیت‌های جهادی عنوان و خاطرنشان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی جهاد تبیین و امیدآفرینی را را در دستور کار دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار