معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد به همراه جمع دیگری از مسئولین استان و شهرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز مشاوره خانه مهر بسیج اردکان در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۲۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، مسئول فنی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی خانه مهر بسیج اردکان در این بازدید ضمن بیان گزارشی از عملکرد این مرکز گفت: ارائه مشاوره‌های پیش از ازدواج، زوج و خانواده درمانی، اعتیاد، مذهبی، بازی درمانی، روان درمانی بزرگسال و کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی، شغلی، آموزش‌های دوران قبل از ازدواج، نامزدی و پس از ازدواج، آموزش‌های فرزندپروری و فرزندآوری، آموزش‌های لازم در زمینه بلوغ و شکست‌های عاطفی و سوگ، درمان اختلالات افسردگی، وسواس، اضطراب و... در بزرگسالان، درمان اختلالات تیک، شب ادراری، بیش فعالی، ناخن جویدن، اضطراب و وسواس و... در کودکان و نوجوانان، اختلالات یادگیری، کلاس‌های خصوصی برای کودکان اول تا پنجم دبستان با حداقل هزینه ها، آموزش‌های کارگاهی و گروهی برای عموم مردم و گروه دانشجویان، مشاوره، روانشناسی، مطالعات خانواده و سایر رشته‌های مرتبط از جمله خدمات این مرکز است.

 خانم رئوفی افزود: این مرکز برای اولین بار در شهرستان اردکان شامل خدمات مددکاری در سطح کارشناسی ارشد و کاردرمانی نیز می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار