خبرهای داغ:

صدور ۳۵ هزار سند برای زمین‌های کشاورزی در شوشتر

تاکنون ۳۵ هزار سند برای زمین‌های کشاورزی شهرستان شوشتر صادر شده است.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۹۴
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شوشتر گفت: در شهرستان شوشتر ۱۶۰ هزار هکتار زمین کشاورزی وجود دارد.صدور 35 هزار سند برای زمین های کشاورزی در شوشتر

منصور قنبری با اشاره به اینکه بزرگترین مساحت زمین زراعی در استان در شهرستان شوشتر قرار دارد، افزود: تاکنون برای ۳۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان سند صادر شده است.

وی ادامه داد: صدور سند برای اراضی کشاورزی، وقوع تخلف زمین خواری و اختلاف بین کشاورزان را در استان بسیار کاهش می‌دهد به همین دلیل در این راستا از کشاورزان درخواست همکاری داریم.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شوشتر با اشاره به اینکه نقشه برداری اراضی کشاورزی در این شهرستان شوشتر برای تشویق کشاورزان به منظور سند دار کردن زمین‌های زراعی به صورت رایگان انجام می‌شود، بیان کرد: مشاوران نقشه برداری از سوی اداره ثبت اسناد به کشاورزان معرفی می‌شوند تا بدون پرداخت هزینه برای سند دار کردن اراضی خود اقدام کنند.

قنبری نیا قنبری نیا با تاکید بر لزوم همکاری دهیاران و بخشداران در راستای انجام این طرح، گفت: تمهیداتی دیده شده تا کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن سند زمین زراعی خود را دریافت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار