در استان فارس صورت گرفت :

بازدید مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس از شرکت شیرین دارو

سرهنگ پاسدار نوشاد نادری منش در این بازدید یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات را تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: فرمان «مهار تورم، رشد تولید» بر همه لازم‌الاجرا است و همه بایستی به عنوان یک تکلیف قانونی، شرعی و یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر که از یک پشتوانه قوی کارشناسی هم برخوردار است، به آن اهتمام لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۰۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر استان فارس حمایت و تأکید بر تولید داخلی را از مصادیق تحقق سیاست‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در باب پدافند غیرعامل دانست و افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که برای تهیه داروها به خارج از کشور نیازمند نباشیم و حتی به سمتی برویم که صادرات داشته و ارزآوری ایجاد کنیم و این ارزآوری و وابسته نبودن یک امنیت پایدار ایجاد خواهد کرد.

سپس دکتر علیرضا برزگر مدیر عامل شرکت شیرین دارو ضمن تشکر و قدردانی از تمامی پرسنل این مجموعه، بر افزایش تولید محصول با کیفیت جهانی و ورود به بازارهای بین المللی جدید و توسعه بازار و محصولات تاکید نمودند.

در پایان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر استان فارس با توجه به لزوم حمایت از فعالیتهای اقتصادی به منظور حفظ ظرفیت تولید و شرایط موجود، قول مساعد دادند چنانچه مسائل و مشکلاتی مرتبط با سازمان ها از قبیل امور مالیاتی،گمرک، بانک و ... بر سر راه شرکت وجود داشته باشد، پیگیری و در جهت حل و فصل آن تلاش مقتضی صورت پذیرد. ایشان همچنین به مدیران شرکت توصیه نمودند با توجه به برند بودن تولیدات این کارخانه در بازارهای جهانی، جهت بروزرسانی تکنولوژی از ظرفیت بازار سرمایه کشور استفاده نمایند.

شایان ذکر است شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (TPICO) بزرگترین هلدینگ فعال در صنعت داروی کشورست که از سال ١٣٨٢ در تمامی حوزه‌های زنجیره تامین دارو فعالیت داشته و بزرگترین مجموعه صادرکننده محصولات دارویی ایران است، شرکت‌های دارویی این مجموعه با رویکرد نوآورانه و به کارگیری دانش و فناوری روز دنیا در جهت تأمین داروی با کیفیت و در دسترس برای آحاد جامعه می‌کوشند. همچنین شرکت شیرین دارو در سال ۱۳۵۰ در حومه شهر شیراز تأسیس و در سال ۱۳۵۵ به بهره برداری رسیده است و فرآورده های تولیدی این شرکت پودرعصاره شیرین بیان، عصاره جامد شیرین بیان و عصاره مایع شیرین بیان با درصد های مختلف از مواد مؤثره متناسب با خواست مشتری بوده و بازار صادراتی آن کشورهای مختلف اروپایی، چین، کانادا، مصر، امارات متحده عربی و می باشد. در سال ۱۳۸۰ با توجه به جایگاه کیفی و کمی تولیدات آن موفق به جذب مشارکت خارجی شده است. شرکت شیرین دارو طی سالهای گذشتـه چندین بار به عنوان صادر کننده ی نمونه ی استانی و کشوری انتخاب شده است .

شرکت شیرین دارو همواره ارتقاء کیفیت و توجه به خواست مشتری را در اولویت برنامه های خود داشته است و در جهت افزایش بهره وری و تولید بهینه اقدامات موثری را انجام داده و دارای گواهینامه های بین المللی  ISO22000, ISO 14001, ISO 9001, ISO 10002 , HACCP و دارای گواهینامه حلال می باشد

این شرکت دارای واحد تحقیق و توسعه ی فعال و به روز می باشد و در حال حاضر تولید فرآورده های جدید و مورد تقاضای بازارهای بین المللی را در دست اجرا دارد. شرکت شیرین دارو با سابقه ای بیش از ۴۵ سال در صنعت شیرین بیان و تولید ۱۴ نوع فرآورده از عصاره شیرین بیان با درجات متفاوت ماده موثره در سه شکل ( جامد، پودر و مایع ) موفق به کسب عنوان واحد صادر کننده نمونه ملی به ترتیب در سالهای ۱۳۸۱، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۵ شده است.

آزمایشگاه گیاهان دارویی شرکت شیرین دارو به عنوان اولین و تنها آزمایشگاه مرجع صنعت شیرین بیان ایران با اداره استاندارد، دانشگاه ها و مراکز علمی و شرکت های همکار، در خصوص کنترل کیفیت فرآورده های استحصالی، تشریک مساعی مداوم دارد.

شرکت شیرین دارو با علم به گستردگی خواص فرآورده های استحصالی از ریشه گیاه شیرین بیان و تمرکز در بخش تحقیق و توسعه خود بر طراحی و فرمولاسیون های غذایی، دارویی و آرایشی- بهداشتی ، سعی در افزایش مصرف این ترکیب در صنایع داخلی دارد

ارسال نظرات