مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

تکمیل آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده با اعتبار427 میلیارد ریال انجام شد

زنجان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه توسعه خدمات آبرسانی روستایی در دولت سیزدهم به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار گرفته گفت: در همین راستا، آبرسانی به 17 روستای مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 427 میلیارد ریال تکمیل شده است.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۹۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

 

تکمیل آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده با اعتبار427 میلیارد ریال انجام شدبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: در این طرح بیش از ۴۸ کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال احداث شد.


وی افزود: برای توسعه آبرسانی به این مجتمع ۳۶ کیلومتر خط انتقال با اعتباری معادل ۱۸۰ میلیارد ریال احداث گردید.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: احداث مخازن ذخیره آب با ظرفیتی معادل ۱۵۰۰ متر مکعب و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، از دیگر بخش‌های این پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان خدابنده می‌باشد.


این مسئول تاکید کرد: عملیات استانداردسازی و نصب انشعابات به تعداد ۱۴۳۰ فقره نیز با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال، طی این طرح انجام و روستائیان تحت پوشش مجتمع زاغج از خدمات تامین آب پایدار برخوردار شدند.


وی عنوان کرد: با آبرسانی به مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده، جمعیتی افزون بر ۱۲۰۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند گردیدند.


جزء قاسمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مجتمع، کار آبرسانی به ۶۰ روستای دیگر در شهرستان خدابنده نیز در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار