مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛ 

رقابت ۹۷ نفر در مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

رقابت ۹۷ نفر در مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم
 حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: از تعداد ۶۶۶ شرکت کننده، ۶۳۰ نفر در مرحله شهرستانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۹۷ نفر به مرحله استانی راه یافتند که به تفکیک شامل ۵۱ نفر برادران و ۴۶ نفر خواهران می باشند و نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۹۸
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

 

قزوین_ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حاشیه برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد:چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی در دو بخش خواهران و برادران از ۱۴ تا ۱۶ مردادماه به مدت دو روز در حال برگزاری است.

وی گفت: اختتامیه مسابقات قرآنی در روز سه شنبه ۱۷ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می شود و انتظار می رود این مسابقات مورد استقبال قرآن دوستان و همشهریان عزیز قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سال‌جاری ۶۶۶ نفر خواهر و برادر در بخش آوایی مسابقات شامل ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، قرائت قران، اذان و دعاخوانی شرکت کرده اند که از بحث تفسیر و مفاهیم قرآنی مجزاست.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: از این تعداد، ۶۳۰ نفر در مرحله شهرستانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۹۷ نفر به مرحله استانی راه یافتند که به تفکیک شامل ۵۱ نفر برادران و ۴۶ نفر خواهران می باشند و نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری راه خواهند یافت. 

وی در پایان افزود: این مسابقات توسط داوران برتر کشوری داوری می شود و مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار