اجرای رایگان خدمات دندانپزشکی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در شهرستان اردکان

طرح ویزیت رایگان و انجام خدمات دندانپزشکی بصورت دو هفته یکبار در سطح استان یزد اجرا می‌شود که نوزدهمین دوره این طرح در شهرستان اردکان اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۱۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، فرمانده قرارگاه مرکزی شهید ابراهیم هادی استان یزد، گفت: طرح ویزیت رایگان و انجام خدمات دندانپزشکی بصورت دو هفته یکبار در سطح استان یزد اجرا می‌شود که نوزدهمین دوره این طرح در شهرستان اردکان اجرا شد.
 سعید کریمی اظهار داشت: این برنامه با حضور ۴٧ نفر از دندانپزشکان جوان و با همکاری دانشکده دندانپزشکی استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان در اردکان اجرا شد.
 وی گفت: با توجه به حضور قریب به ٧٠ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی و با توجه به نیاز شدید مردم به خدمات دندانپزشکی، یک سری تجهیزات دندانپزشکی خریداری شده و در هر نقطه از استان که نیاز باشد آماده برپایی بیمارستان صحرایی و ارائه خدمات به مردم هستیم.
 کریمی افزود: این قرارگاه در عرصه اشتغالزایی و اقتصادی نیز ورود کرده است و امروز در پروژه‌های تولیدی و پرورش دام سبک، دام سنگین، زنبور عسل، پرورش بوقلمون و مرغ گوشتی فعالیت دارد.

 فرمانده قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی شهرستان اردکان نیز با تشکر از همکاری خیر بزرگوار دکتر ابوطالبی که مکان و امکانات لازم را برای اجرای این طرح در اختیار قرار دادند، گفت: در این طرح، خدمات دندانپزشکی بصورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

محمدرضا بهجتی اظهار داشت: خیرین بزرگوار می‌توانند جهت مشارکت در این امور خیر کمک‌های خود را به شماره کارت ٩٠۴۵-١٢٢٠-٧٢١١-۵٠۴١ به نام قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی شهرستان اردکان واریز نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار