خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: انجمن اولیا مربیان بازوان توانمند مدیران در اجرای فرآیند مدیریتی کارآمد و تسهیلی در امر تعلیم و تربیت هستند و ضرورت دارد دامنه فعالیت آن در جهت کمی و کیفی ارتقا یابد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۰۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

اقدامات شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان باید به گره گشایی مشکلات مدارس بیانجامدبه گزارش خبرگزاری بسیج، نشست اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان شاهرود با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود و دیگر اعضا در سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید.
در این نشست، سیدمحمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای شورای مرکزی انجمن از این تشکل به عنوان بازوان توانمند مدیران در اجرای فرآیند مدیریتی کارآمد و تسهیلی در امر تعلیم و تربیت نام برد و بر ضرورت ارتقای دامنه فعالیت آن در جهت کمی و کیفی تاکید کرد.
او در ادامه توانایی‌های فردی اعضای شورا را یکی دیگر از نقاط قوت آن برشمرد و تصریح کرد: ورود و پیگیری اعضا با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در راستای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت و حل مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان به ویژه بحث فضا‌های آموزشی ضروریست و اقدامات این شورا باید به گره گشایی مشکلات مدارس بیانجامد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها