مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم توجه به امنیت شغلی و کار کارگران شاغل در پتروشیمی دهدشت گفت: یکی از دغدغه های مهم کارگران موضوع امنیت وثبات شغلی آنهاست.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۹۱
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ،حمیدرضا واعظی زاده در این بازدید با اشاره به لزوم توجه به امنیت شغلی و کار کارگران شاغل در پتروشیمی دهدشت، افزود: توجه به خواسته بحق آنها و تلاش برای جلب رضایت کارگران یکی از اولویت های مهم اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی است لذا انتظار داریم همه عوامل مستقر در این شرکت برای تحقق خواسته هاي بجا و قانونی کارگران همت نمایند .

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون کارگری در شهرستان ها تصریح کرد: این کمیسیون که با ریاست فرماندار هر شهرستان برگزار می شود می تواند مشکل گشای کارگران و کارفرما هادر بسياري از موضوعات باشد.

واعظی زاده از استقرار موکب شهدای کارگر در مرز شلمچه برای خدمت رسانی به زوار اربعین خبر داد .

سیدسلیمان کریمی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه هم در این بازدید با اشاره به تعامل خوب ،سازنده و همکاری مطلوب مجموعه پتروشیمی دهدشت با اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در تلاش هستیم باتوجه به حجم كار و تعداد نيروهاي شاغل در مجموعه، تشکل کارگری در این شركت راه اندازی شود.

ارسال نظرات