معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه:

هر شناوری برای عبور از تنگه هرمز باید با زبان فارسی خود را معرفی کند

ساری-معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه گفت: تسلط و قدرت جمهوری اسلامی دراین منطقه به گونه ای است که به شناورهای عبوری دستور مکالمه رادیویی به زبان فارسی داده میشود و آنها نیز چاره ای جز اطاعت ندارند.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۱۶
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

هر شناوری برای عبور از تنگه هرمز باید با زبان فارسی خود را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ اکبر زاده معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه عصر امروز در جمع پایوران و سربازان سپاه ناحیه ساری گفت : تمامی ماموریت‌های نیروی دریایی سپاه به نحو احسنت در حال انجام و نیز  رشد فزاینده‌ای نیز داشته است.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه  همیشه کشورهای متخاصم در گذشته برای اعمال نفوذ از راه آبی استفاده می‌کردند، افزود: امروز مهم‌ترین ناوگان دریایی آمریکا که ناوگان پنجم است درکشور بحرین مستقر می‌باشد و با توجه به حساسیت‌های موجود در منطقه ناوگان‌های خود را به دور از تنگه هرمز ،در شرق آسیا و در شرق اروپا مستقر کرده است به طوری که حتی در منطقه خلیج فارس یک فروند ناو که بتواند بالگرد حمل کند وجود ندارد و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است .

سرهنگ اکبرزاده ادامه داد : در بازه زمانی که سپاه توانست بدرخشد کشور توانست تمام منافع خود در دریا و تنگه هرمز که نیمی از ترابری انرژی در دنیا در این منطقه انجام می‌شود را مدیریت کند.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه با اشاره به وسعت دوهزار کیلومتری منطقه دریایی تنگه هرمز بیان کرد : تسلط و قدرت جمهوری اسلامی دراین منطقه به گونه ای است که به شناورهای عبوری دستور مکالمه رادیویی به زبان فارسی داده میشود و آنها نیز چاره ای جز اطاعت ندارند.

سرهنگ اکبرزاده تصریح کرد: مدیریت جمهوری اسلامی و دیپلماسی منطقه ای، سعودیها را بر آن داشت که در پرتو ارتباط سازنده با یکدیگر بدنبال منافع باشند وآن به این مقصد رسیدند که جمهوری اسلامی دست برتر را در منطقه دارد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما در حوزه بسیج دریایی توانستیم صد هزار نیروی بسیجی را زیر چتر حمایتی قرار دهیم، گفت: از این لحاظ در کل منطقه رصد کلی انجام می شود و در این همکاری مردم بومی منطقه نیز نفع می برند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار