خبرهای داغ:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان بهره برداری از طرح آبرسانی به روستا‌های مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد قول مساعد داد که مشکلات و چالش‌های پیش روی این پروژه تا مرحله نهایی پیگیری شود.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۳۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور، با حضور رئیس سازمان بازرسی بخشی از طرح آبرسانی به روستاهايی مجاور منطقه ويژه اقتصادی لامرد به بهره برداری رسید.

دکتر خدائیان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، گفت: شهرستان‌های لامرد و مهر با توجه به ظرفيتي كه دارند از استعداد لازم جهت رشد اقتصادی برخوردار هستند كه تاكنون مغفول مانده است.

وي به برخي از ظرفيت‌هاي اين دو منطقه از جمله نزديكي به خليج فارس و درياي عمان اشاره كرد و ادامه داد: با توجه به اين ظرفيت ها شايسته نيست كه در اين مناطق شاهد عدم برخورداری روستاها از آب آشاميدني و بهداشتي باشیم، بر اين اساس ضرورت دارد كه مسئولان از اين ظرفيت‌ها نهايت استفاده را ببرند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با تاكيد بر اينكه بايد با كمك مسئولان و خيرين زمينه رشد و توسعه روستاها را فراهم كرد؛ گفت: از اين طريق مي توان جلوي مهاجرت روستاييان به شهرها را گرفت و دامداري و كشاورزي را رونق داد.

در جریان افتتاح این پروژه تعدادی از اهالی روستا به گفت‌وگوی چهره به چهره با رئیس سازمان بازرسی پرداختند و خواستار تکمیل پروژه و آبرسانی به کل روستاهای منطقه شدند.

بر همین اساس دکتر خدائیان قول مساعد داد كه رفع مشکلات اين پروژه تا زمان اتمام آبرساني كامل به روستاها از دستگاه‌هاي ذیربط پيگيری و به بازرس کل استان فارس برای نظارت بر تکمیل پروژه و انتقال شبکه آب‌رسانی به کل روستاهای منطقه ماموريت داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها