خبرهای داغ:

از توزیع بسته های فرهنگی تا اهدای دارو به خانواده های نیازمند در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه از اهدای بسته های فرهنگی و توزیع دارو به دو بیمار نیازمند به همت جهادگران فاطمی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۴۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نان محلی به همت جهادگران فاطمی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در روستای لاسجرد در سرخه طبخ  و بین اهالی وعزاداران حسینی در روستا توزیع شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طبق سنت دیرین خانواده معینیان، طبخ نان محلی در منزل مرحوم‌ نجفعلی معینیان و ‌بسیجی پیشکسوت مرحوم عذرا شمسی، به همت فرزندان مرحوم‌ و بانیان خیر با یاری بسیجیان پیشکسوت و گروه جهادی شهید ابراهیم هادی پایگاه انجام و بین اهالی و عزاداران در روستا توزیع شد.

او با اشاره به برپایی مراسم عزای حسینی در دهه های اول و دوم محرم افزود: مراسم زیارت عاشورا در جمع گروه جهادی و ‌پیشکسوتان در منزل مرحوم نجفعلی معینیان هنگام پخت نان محلی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: آماده سازی سیصد و سیزده بسته فرهنگی همراه با شیر و اسباب بازی به کودکان شیر خواره توسط گروه جهادی شهید فخری زاده و  گردان کوثر اهدا و کودکان و نوجوانان حلقه علمی شهید ابراهیم هادی در مراسم های عزاداری حضور یافتند. 

شهادت با اشاره به تهیه دارو به دو بیمار نیازمند قلبی و اعصاب به همت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی، شهید محسن فخری زاده و شهید ابراهیم همت در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 گفت: با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند رزمایش های جهادی در قالب تهیه و توزیع غذا، اهدای دارو، کمک های نقدی و موارد دیگر انجام گرفته است.

او با اشاره به برپایی جلسات تبیینی و جهادی در جهت روشنگری بسیجیان بیان داشت: نشست حجاب و عفاف در طی چند جلسه در آستان مقدس امامزادگان لاسجرد‌ و جلسه جهاد تبیین با موضوع ولایت مداری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین معینیان‌، با مداحی رمضانعلی پیوندی همراه با زیارت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار و شیر گرم بین شرکت کنندگان این مراسم توسط گروه جهادی شهید محسن فخری زاده و‌ گردان کوثر توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار