خبرهای داغ:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دومین روز از سفر به استان فارس از پروژه در حال ساخت عایق سازان خاورمیانه در شهرک صنعتی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۷۶
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور، دكتر خدائيان در جريان سفر رييس قوه قضاييه به استان فارس از پروژه در حال ساخت عايق سازان خاورميانه شهرك صنعتي شيراز بازديد كرد.

در جريان اين بازديد مديران پروژه مشكلات و چالش هاي پيش روي احداث آن را با دكتر خدائيان در جريان گذاشته و خواستار پيگيري موضوع از سوي سازمان بازرسي شدند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور نيز با يادآوري اين موضوع كه يكي از اولويت هاي سازمان بازرسي حمايت از واحدهاي توليدي و رفع چالش هاي بيش روي اين حوزه است قول مساعد داد كه براي رفع مشكلات و گره گشايي از مسائل اقدام خواهد شد.

وي بيان كرد: سازمان بازرسي كل كشور بر اساس وظيفه ذاتي خود و در راستاي تحقق شعار سال با مطالبه گري از دستگاه هاي ذي ربط نسبت به رفع چالش ها اقدام خواهد كرد.

دكتر خدائيان هدف از ايجاد شهرك هاي صنتعي و مناطق ويژه اقتصادي را كمك به اقتصاد؛ اشتغال و رونق توليد دانست و گفت: مسئولان اگر مي بينند كه يك كارآفرين و توليدكننده به دنبال توليد است بايد كمك كنند و نگذارند چرخه توليد با مشكل مواجه شود

وي گفت: بايد بين سرمايه گذار واقعي و كسي كه فقط به دنبال دريافت تسهيلات و امتياز است تفكيك قائل شد.

وي به بازرسي كل استان فارس ماموريت داد كه مسائل و چالش‌هاي مطرح شده در اين جلسه را پيگيري و موضوع را به تهران منعكس كند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور از مسئولان خواست به رونق توليد و اشتغالزايي كمك كنند نه اينكه خودشان پيش پاي توليد مانع ايجاد كنند.

در این جلسه مدیران کارخانه عایق سازان خاورمیانه تقاضای خود پیرامون ارائه مهلت از سوی شهرک‌های صنعتی به منظور تکمیل پروژه را مطرح کردند که‌ با دستور رئیس سازمان بازرسی، بازرس کل استان فارس مامور پیگیری موضوع شد.

احمد اسديان معاون امور توليدي سازمان بازرسى و مهدي بهادر مدير كل دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی سازمان بازرسي در اين سفر دكتر خدائيان را همراهي مي كنند.

سفر استانی‌ رئیس سازمان بازرسي كل كشور از روز يكشنبه با حضور در شهرستان هاي لامرد و مهر آغاز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها