خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین؛

لحظه شناسی و عمل به هنگام، از ویژگی های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به برخی از ویژگی های اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: لحظه شناسی و عمل به موقع از ویژگی های این شوراست.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۷۸
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج، ظهر امروز نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاری شغل نیست بلکه عشق است. بدون رسالت خبرنگاران و عدم انعکاس اخبار توسط رسانه ها موفقیتی حاصل نخواهد شد و انعکاس شکوه و عظمتی که در مناسبت ها توسط مردم عزیز خلق می شود توسط خبرنگاران است و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر زحمات خبرنگاران نباشد لحظه ها هرگز ماندگار نخواهد شد. 

وی گفت: رسالت خبرنگاران بسیار حایز اهمیت است و امیدواریم رسالت شما در تبیین اهداف و آرمان های امام و شهدا به مردم عزیز با توجه به شرایط جنگ ترکیبی به ویژه برای جوانان به صورت عاشورایی و زینب وار رسانده شود. 

حجت الاسلام شهسواری اظهار کرد: اتفاقی که در واقعه کربلا افتاد و همچنین شهادت سیدالشهدا پایان نیافت بلکه کار تبیینی اهداف سیدالشهدا توسط حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) اجرا شد و انعکاس پیام جریان عاشورا، همیشه آشکار بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: شهادت سیدالشهدا(ع) در آموزه های دینی ما جهاد اصغر است و اقدام تبیینی امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) و اسرای عاشورا جهاد اکبر است. جهاد کبیر گاهی اقتضا می کند که دشمن را عصبانی کرد به ویژه در این جنگ ترکیبی و تلاش در جهت ترویج فرهنگ حجاب و همچنین حفظ حجاب موجب عصبانیت بیشتر دشمن است. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل و دستور تاریخی ایشان مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: دوازده مرداد سال ۵۹ سالروز تاسیس شورای هماهنگی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و امسال ۴۳ سال از تاسیس آن می گذرد.

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد: شورای هماهنگی یکی از کهن ترین نهادهای انقلاب اسلامی است که امام راحل دستور تشکیل آن را صادر کرد. سیاست گذاری در برنامه ها و هدایت و راهبری مراسم و ایام الله از رسالت های شورای هماهنگی است‌. البته همه اینها زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که مردم نقش آفرین باشند. کار اصلی و خلق حماسه را مردم انجام می دهند که این مهم، بروز و ظهور بسیاری از فتنه ها را مهار می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به برخی از ویژگی های اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: لحظه شناسی و عمل به موقع از ویژگی های این شوراست. از نمونه های بارز آن و مهمترین جلوه های این لحظه شناسی، حماسه تاریخی و حماسی نهم دی ۱۳۸۸ است که فتنه پیچیده ای بود که ماهها ایران را درگیر کرده بود و با حماسه حضور مردم این فتنه خاموش شد. 

وی بیان کرد: تاکیداتی که مقام معظم رهبری در طول این ایام داشتند و عنایت هایی که نسبت به جایگاه این شورا داشتند برای ما مدال افتخاری است که با طمأنینه بیشتری پیش به جلو حرکت کنیم. 

حجت الاسلام شهسواری در پایان اظهار کرد: مدال های این نهاد انقلابی شامل لحظه شناسی، مردمی بودن، حرکت موثر و انقلابی، حرکت بر مدار تبلیغ قرآنی، حرکت در خط درست، در صحنه بودن و حرکت مدبرانه، بجا آوردن اقدام و عمل و حرکت در مسیر صحیح از مجموعه نگاه های رهبر انقلاب نسبت به این نهاد انقلابی است. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها