در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار، مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح استان با خانواده مرحوم منصور زرگر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۹۰
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان در دیدار با خانواده مرحوم زرگر از خبرنگاران فعال این استان گفت: مرحوم زرگر سال‌ها در سنگر خبرنگاری فعالیت کرد و در عرصه‌های گوناگون خبری حضوری فعال داشت.

رسول چراغ سحر افزود: عشق به کار خبری باعث شده بود ایشان با وجود مشکلات جسمانی، به فعالیت مستمر و شبانه روزی همراه با شوق و علاقه در این عرصه ادامه دهد.
وی عنوان کرد: خبرنگاران درد‌ها و مشکلات جامعه را در سریع‌ترین زمان و فارغ از محدودیت‌هایی که ممکن است با آن رو به رو باشند، انعکاس می‌دهند، اما معمولا از مشکلات خودشان چیزی نمی‌گویند و این نشانه طبع بلند و فداکاری آنها است.
وی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خبرنگاران را بازوان اطلاع رسانی خود می‌داند و ترویج فرهنگ بیمه‌ای و آگاهی از کم و کیف خدمات خود را مرهون خبرنگاران است.
در این دیدار حکم برقراری مستمری بازماندگان خانواده مرحوم منصور زرگر به عنوان بیمه شده سازمان تأمین‌اجتماعی به همسر وی تقدیم شد.
مرحوم زرگر خبرنگار ساعی، پرتلاش و با اخلاق بر اثر سانحه رانندگی بامداد روز یکشنبه هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲ در بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج جان به جان آفرین تسلیم کرد.
او سال ۱۳۵۸ در شهر یاسوج دیده به جهان گشود و بخش عمده‌ای از زندگی خود را در این شهر سپری کرد.
ارسال نظرات