معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد گفت:اجرایی نمودن سند تحول بنیادین آموزش وپرورش مستلزم همکاری و هم افزایی دستگاههای فرهنگی است.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۳۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، حجت دبیقی در گردهمایی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : نقش ائمه جمعه در باز کردن گره های کور فرهنگی تربیتی و معضلات اجتماعی نقش حیاتی است.
وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش وپرورش یک سند مهم و از کامل‌ترین و دقیق‌ترین اسناد بعد از انقلاب اسلامی است بیان کرد: در همه صفحات این سند مسائل تربیتی پررنگ و برجسته است که برای اجرای نمودن آن نیاز به همکاری و هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی با آموزش وپرورش است .
معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود : یکی از پایگاه‌های مهم و تاثیرگذار در سطح شهرستان‌ها و مناطق ستاد نماز جمعه است که معاونین و مربیان اساساً دستگاه‌ تعلیم و تربیت باید ارتباطی نزدیک با این جایگاه فرهنگی داشته باشند.
دبیقی اظهار داشت: نقش امام جمعه در باز شدن گره‌های کور فرهنگی و معضلات و آسیب‌های اجتماعی مرتبط با دانش آموزان نقشی حیاتی و مهم است
وی با بیان اینکه رویکرد جدید معاونت پرورشی بر حمایت از ایده ها و کارهای جذاب فرهنگی است افزود: دوره توانمندسازی مربیان و معلمین پرورشی به صورت مستمر و مدون تا قبل از بازگشایی مدارس برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است مهمترین مسائل مطرح شده از سوی ائمه جمعه در این گردهمایی بحث کارهای جذاب تربیتی برای دانش آموزان ،سوق دادن دانش آموزان به مسائل دینی خصوصا نماز ،توانمندسازی مربیان پرورشی نظارت بر عفاف و پوشش فرهنگیان، تقویت کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش و تقویت طلاب طرح امین بود.
در این نشست ائمه جمعه استان به بیان دیدگاه و نظرات خود در مورد مسائل تربیتی و پرورشی آموزش وپرورش پرداختند.

اجرایی نمودن سند تحول بنیادین آموزش وپرورش مستلزم همکاری و هم افزایی دستگاههای فرهنگی استاجرایی نمودن سند تحول بنیادین آموزش وپرورش مستلزم همکاری و هم افزایی دستگاههای فرهنگی استاجرایی نمودن سند تحول بنیادین آموزش وپرورش مستلزم همکاری و هم افزایی دستگاههای فرهنگی است

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار