پیام تبریک فرمانده سپاه شهرستان دیر به مناسبت روز خبرنگار

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان دیر در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۷۲
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

پیام تبریک فرمانده سپاه شهرستان دیر به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان دیر در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

 

شرح پیام:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با گرامیداشت یاد و نام امام راحل عظیم الشأن و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان امنیت و سلامت و شهدای سرافراز مدافعان حرم، خصوصاً سردار دل ها و مرد میدان، سرباز ولایت و جان فدای ملت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ، هفدهم مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و نامگذاری این روز به عنوان روز خبرنگار را خدمت طلایه داران جهاد تبیین تبریک و تهنیت عرض می نمائیم. 

امروزه، بزرگترین جهاد، تبیین و روشنگری است و در این جهاد، خبرنگاران، طلایه دارانی هستند که با تلاش های خستگی ناپذیر خود، وظیفه ای بزرگ را بر عهده دارند. 

تقارن این روز، با ایام اسارت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و شکوه حماسه ی تبیین و روشنگری حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و حضرت امام سجاد (علیه السلام) را به فال نیک گرفته و خبرنگاران را مجاهدانی می دانیم که تلاش های آنان موجب پیوند مردم و مسئولین شده و امید و امیدواری را به عنوان مهمترین مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دل های مردم نسبت به آینده روشن ایجاد خواهد نمود. 

اینجانب ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و مجاهدان عرصه خبر در سطح شهرستان دیر و استان بوشهر، صحت، سلامتی و دوام خدمت برای این عزیزان را از خداوند منان خواهان و خواستارم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار