مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری ایلام گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیروی پاکبان توسط شهرداری‌های استان‌های معین طی ایام اربعین در مرز مهران فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۸۰
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، خالق منصوری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری ایلام  گفت:بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر نیروی پاکبان توسط شهرداری‌های استان‌های معین تامین و ایام اربعین در مرز مهران مستقر و فعالیت خواهند داشت. 

 

وی افزود:شهرداری‌های ساری، کرج، اراک، قزوین و مناطق (۵) و (۱۱) و (۲) تهران به عنوان شهرداری‌های استان‌های معین مستقر در مرز مهران ایام اربعین در حوزه خدمات شهری فعالیت خواهند داشت. 

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری ایلام یادآور شد:شهداری منطقه ۲ تهران وظیفه پاکسازی و نظافت پایانه مرزی زرباطیه را نیز بر عهده دارد.

 

وی عنوان کرد:همه تکلیف داریم شرایط را برای شیفتگان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسهیل و با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ شرایط لازم را برای حضور زائران را در این حماسه عظیم فراهم کنیم.

 

منصوری افزود: بر اساس شرح وظایف ماموریت اربعین با موضوع خدمات شهری، استقرار ۱۵۱ دستگاه خودرو‌های سبک و سنگین خدمات شهری، ۳۵ دستگاه تانکر آبرسانی، ۳۰ دستگاه مه پاش، ۱۶ دستگاه خودروی آتش نشانی، ۱۲ دستگاه خودرو حمل متوفیات، ۲ دستگاه سیستم پرس و خردکن زباله در مرز مهران توسط شهرداری‌های استان‌های معین فراهم شده است.

شهرداری‌های استان از هم اکنون آمادگی و تمهیدات لازم در زمینه ماشین آلات، نیرو، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات مطلوب در ایام اربعین علاوه بر شهر مربوطه با شهرداری مهران را داشته و همکاری مستمر و فعالی خواهند داشت

ارسال نظرات