خبرهای داغ:

اعزام کاروان راهیان نور هندیجان به مناطق عملیاتی غرب کشور

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان برادر شهرستان هندیجان در دهه دوم ماه محرم به مناطق عملیاتی غرب کشور همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی و بصیرتی خبرداد.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۸۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: کاروان ۴۲نفره از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان و حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی شهرزهره بخش چم خلف عیسی شهرستان به مدت ۲ روز با یک دستگاه اتوبوس در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند .

 

وی افزود: از تمامی سنین مختلف در قالب کاروان راهیان نور شهرستان هندیجان حضور داشتند که از مناطقی شامل موزه دفاع مقدس مرصاد و یادمان شهدا و دیگر مکان های عملیاتی غرب کشور همراه با روایتگری ازاین مناطق مرزی عملیاتی بازدید و از فضای معنوی آنجا استفاده شد .

 

وی بابیان اهمیت حضور بسیجیان دراین مناطق عملیاتی گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام گرفته حضور بسیجیان دراین مناطق عملیاتی یک نوع کلاس های بصیرتی با آگاه سازی در زمینه فرهنگی است که نسل جوان و نسل های آینده از رشادت ها و ایثارها ی رزمندگان و شهدا و فلسفه دفاع مقدس بیشتر آشنا می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار