دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: توسعه و گسترش فعالیت و فضاهای دانش بنیان در سیستان وبلوچستان یک اولویت و ضرورت مهم است.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۳۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان،محمد جواد صدری مهر که به همراه تعدادی از معاونین و مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سیستان و بلوچستان سفر کرده است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این سفر کاری، جمع بندی و احصا اولویت ها در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در استان است.

وی افزود: در همین راستا معاونین این مجموعه و مدیران ستادها عازم این استان شده و به سه شهرستان زابل، چابهار و زاهدان سفر خواهند کرد و از نزدیک آخرین وضعیت این شهرستان ها را ارزیابی و در خصوص توسعه و گسترش فضاهای دانش بنیان آنها نیز تصمیم گیری خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از این سفر، توسعه شعاع اثر گذاری فعالیت های دانش بنیان در سیستان وبلوچستان است ادامه داد: این هیات در سفر به زاهدان ضمن بازدید از پارک علم و فناوری استان و همچنین طرح توسعه پردیس اقتصاد دیجیتال و پردیس دانش بنیان، در خصوص طرح ناحیه نوآوری مرکز استان نیز بحث و تبادل نظر خواهند داشت.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری تصریح‌کرد: اعضای معاونت علمی ریاست جمهوری همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف پارک در سه شهرستان مدنظر، جلساتی با واحدهای فناور و دانش بنیان خواهند داشت و از نزدیک در راستای رفع موانع و تنگناهای تجاری سازی فعالیت ها، نشست های تخصصی خواهند داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار