خبرهای داغ:
فرمانده پیشین سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

اقدامات سپاه در راستای جلب رضایت مردم عزیز است

اقدامات سپاه در راستای جلب رضایت مردم عزیز است
سرهنگ صادق پور از اجرای بیش از ۱۰ رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیرین، فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: هر کاری که سپاه انجام می‌دهد در راستای جلب رضایت مردم است.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۵۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

 

قزوین_ به گزارش بسیج، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده پیشین سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در این مراسم گفت: اجرای بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ عنوان برنامه با محوریت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و زحمات و تلاش های فرماندهان بسیج اجرا شده و برخی وظایف هم در عمر مسئولیتی نانوشته است که می توان به اجرای برنامه های مختلف اشاره کرد. 

وی افزود: در زمان اغتشاشات سال گذشته فرماندهان گردان‌ها بیش از ۷۰ روز برای ایجاد امنیت در صحنه حضور داشتند که مجروح و جانباز هم داشته ایم. 

این مسئول نظامی ادامه داد: در خصوص عدم واگذاری بیمارستان دولتی شهدا به بخش خصوصی با محوریت امام جمعه پیگیری‌های مجدانه شورای تامین شهرستان و پیگیری نمایندگان مجلس و مسئولان استان گام های بزرگی برای پروژه الحاقی این بیمارستان برداشته شد.

صادق پور از اجرای بیش از ۱۰ رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیرین، فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج خبر داد و افزود: هر کاری که سپاه انجام می‌دهد باید به رضایت مردم ختم شود.

سرهنگ مهدی علی زمانی فرمانده جدید سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک هم در پایان مراسم بر تعامل، همراهی و همکاری مسئولان شهرستان آبیک با سپاه ناحیه تاکید کرد و گفت: به عنوان خادم، در خدمت مردم شهرستان آبیک هستم و از ارشادها، حمایت‌ها و تدابیر فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بهره خواهم گرفت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار