سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد

تفرش میزبان جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از میزبانی شهرستان تفرش در بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۶۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ حسین محمودی‌فر سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی به طور همزمان در پنج استان برگزار می‌شود که استان مرکزی و شهرستان تفرش در بخش شبیه خوانی میزبان این دوره از جشنواره است.

وی افزود: یازده گروه شبیه خوانی در این جشنواره به ایفای نقش می‌پردازند که از استان مرکزی چهار گروه، استان سمنان دو گروه، استان تهران دو گروه و از استان‌های خوزستان، بوشهر و اصفهان هر کدام یک گروه در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

تفرش میزبان جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: اجرای نمایش‌های شبیه‌خوانی از روز چهارم مهرماه سال جاری در تکیه تاریخی خلچان تفرش آغاز می‌شود و در روزهای پنجم، ششم و هفتم مهر ماه هر روز چهار اجرا در سه تکیه تاریخی خلچان، زاغرم و ششناو را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره روز جمعه هفتم مهرماه ساعت ۱۶تا ۱۸ با حضور مسوولین کشوری، استانی و شهرستانی در تکیه زاغرم، تاریخی‌ترین و قدیمی‌ترین تکیه حال حاضر کشور و شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار