در این پیام آمده است: خبرنگار متعهد در جهاد تبیین، با نشر خوبی ها، امید را به جامعه هدیه می‌بخشد و با رعایت انصاف و عدالت به حفظ اتحاد و انسجام امت کمک شایانی می‌کند.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۹۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و مسول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در این ناحیه در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند. در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

《 ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ》

"نون سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند. "

سلام و درود خداوند بر شهیدان عرصه خبر که قلم را سلاح خود و رسانه را به مثابه میدان کارزار در برابر هجوم دشمنان انتخاب کردند.

روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که زمینه را برای افزایش آگاهی شهروندان آماده می‌کنند و در راه مطالبه‌گری حق، سختی‌های فراوانی را متحمل می‌شوند؛ و از آنجایی که امروز، سلاح دشمنان در برابر جبهه حق، استفاده گسترده از تبلیغات است. خبرنگار با بیان روایت اول می‌تواند در حقیقت بخشی به جامعه و افکار عمومی تاثیر گذار باشد و با بیان واقعیت نیرنگ دشمنان را خنثی نماید.

خبرنگار متعهد در جهاد تبیین، با نشر خوبی ها، امید را به جامعه هدیه می‌بخشد و با رعایت انصاف و عدالت به حفظ اتحاد و انسجام امت کمک شایانی می‌کند.

از همین رو، امروز را خدمت شما افسران این عرصه خطیر، تبریک گفته و از زحمات شما و نقش آفرینی شما در روشنگری جامعه قدردانی می‌نمائیم.
به امید روزی که تیتر اول همه خبر‌ها این باشد "فرج منتظران ظهور، محقق گردید"
فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم

ارسال نظرات
آخرین اخبار