خبرهای داغ:
با انتصاب علی زارعی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی در اسفند ماه سال گذشته، مردم آبادان و خرمشهر شاهد موجی از حضور گسترده مدیران پروازی هستند.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۱۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، با انتصاب علی زارعی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند توسط سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به پیشنهاد حجت‌ الله عبدالمکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد در اسفند ماه 1401، مردم آبادان و خرمشهر شاهد موجی از حضور گسترده مدیران پروازی هستند.

 

مدیرعامل جدید این سازمان با بکارگیری نزدیکان خود از طریق انعقاد قرارداد استخدامی و صدور انتصاب آنان در ردههای ارشد سازمان همچون معاونت‌ها، مدیریت‌ها و دفاتر بروز نارضایتی‌های پرسنلی را به دنبال داشته است.

 

افزایش هزینه‌‌های جاری ناشی از خدمات رسانی به مدیران پروازی سازمان منطقه آزاد اروند و عدم رعایت ضوابط مقرر و تأمین ناشدن نظر شورایعالی مناطق آزاد مبنی بر عدم انحراف از بودجه سازمان های مناطق آزاد به‌ ویژه در موضوع جذب و بکارگیری نیروی انسانی از موضوعاتی است که حساسیت ساختارهای نظارتی و بازرسی را به دنبال داشته دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز نامه‌ای هشدار آمیز خطاب به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند صادر کرده که در آن کلیه مسئولیت‌ها را متوجه اعضا هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ذی ربط ساخته است.

 

همزمان با سفر عبدالملکی به منطقه آزاد اروند پیش بینی می‌‌شود ابراز نارضایتی کارکنان از اقدامات مدیران پروازی این سازمان و استخدامی‌های انجام شده ظهور و بروز بیشتری داشته باشد.

 

امام جمعه موقت آبادان در خطبه های این هفته نماز جمعه با انتقاد از انتصاب مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد اروند، این رفتارها را برخلاف رویکرد دولت انقلابی دانست و گفت: با اینکه در دولت انقلابی هستیم ولی برخی از مدیران این دولت انقلابی نیستند.

 

حجت‌ الاسلام علی نجیبی با بیان اینکه همین جوانان آبادانی و عشایر منطقه سنگر اول دفاع کشور بودند و حالا انتظار می‌رود زمانی که صحبت از کار می‌شود و وقتی نیروی خوب و درجه یک در آبادان است به کار گرفته شود، گفت: مسوول انقلابی شاخص دارد که یکی از این شاخص‌ها در راه خدا کار کردن است ولی برخی مدیران در این راه قدم بر نمی‌دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار