فرمانده سپاه ناحیه زنجان بیان کرد:

توسعه فرهنگی بدون خبر و اطلاع رسانی تحقق نخواهد یافت / خبرنگار با رسالت خود می تواند جامعه را پویا و زنده نگه دارد

زنجان – فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: توسعه فرهنگی بدون خبر و اطلاع رسانی تحقق نخواهد یافت چراکه خبرنگار با رسالت خود می تواند جامعه ای را پویا و زنده نگه دارد.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۰۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

توسعه فرهنگی بدون خبر و اطلاع رسانی تحقق نخواهد یافت / خبرنگار با رسالت خود می تواند جامعه را پویا و زنده نگه دارد

سرهنگ محمد علی نجفی راد در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن ١٧ مردادماه روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، با بیان اینکه توسعه فرهنگی بدون خبر و اطلاع رسانی تحقق یافتنی نیست، اظهار داشت:خبرنگاران با رسالت خود جامعه را پویا و زنده نگه می‌دارند.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاری حرفه‌ای است که با اطلاع رسانی صحیح در حوزه‌های مختلف بستر توسعه و شکوفایی جامعه را فراهم می‌سازد، افزود:این حرفه با سختی‌هایی که دارد جزء ١٠ شغل سخت و پرخطر دنیا به شمار می‌آید.
نجفی راد گفت:خبرنگار به واسطه عشق وعلاقه جامعه را با واقعیت‌ها آشنا می‌کند و مشکلات و کاستی‌های جامعه را به موقع و به درستی به مسئولان می‌رساند.

این مسئول با اشاره اینکه خبرنگار متعهد هیچگاه درمقابل مشکلات جامعه بی تفاوت نیست و بسیاری از منافع جامعه را بر منافع شخصی خویش ترجیح می‌دهد، عنوان کرد: آگاهی بخشی از رسالت‌های مهم خبرنگاری است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه بدون تردید جامعه‌ای که خبر و آگاهی در آن جایگاهی نداشته باشد نمی‌تواند درک مناسبی از واقعیت‌ها و مسایل داشته باشد، عنوان کرد: حرفه خبرنگاری در کنار زیبایی‌هایی که دارد از سختی‌ها و مشکلات فراوانی نیز برخوردار است و تا زمانیکه افراد در این جایگاه قرار نگیرند نمی‌توانند مشکلات، دردسر‌ها و تنش‌های آن را احساس کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار