خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

خبرنگاران آینه تمام نمای حقیقت هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خصوص نقش و اهمیت خبرنگاران جهت تبیین حقایق گفت: خبرنگاران آینه تمام نمای خقیقت هستند که در عرصه جهاد تبیین بروز می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۱۸
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

 

قزوین_ حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: خبرنگاران فرشتگان نجات جامعه بشری هستند که با قلم خود و اطلاع رسانی حقایق را برای مردم تشریح و خدمت بی نظیر انجام می دهند. رسالت خبرنگاران آگاهی بخشی به جامعه است و قلم زدن در مسیر حق است.

وی تشریح کرد:اصحاب رسانه پرکار و کم توقع هستند که برای آسایش مردم همواره تلاش می کنند و در راستای جهاد تبیین واکاوی حقایق را در قلم و بیان خود جاری کرده و دشمنان را از اهداف خود ناکام گذاشتند. خبرنگار آینه تمام نمای حقیقت هستند که اوج کار آنها در جهاد تبیین مشخص می شود.

معبودی افزود: اصحاب رسانه در این میدان شهدایی تقدیم انقلاب کردند که بر افتخارات اهل قلم افزودند. بنده به عنوان سرباز کوچک انقلاب قدردان زحمات اصحاب رسانه هستم. خبرنگاران افسران بصیر در عرصه های گوناگون هستند.

جهاد عرصه های مختلفی دارد که امروز برابر دستور ر رهبر انقلاب نیاز جامعه عرصه تبیین است که خبرنگاران افسران جهاد تبیین بوده که خدای متعال بر قلم آنان قسم یاد کرد که ن و القلم مصداق بارز رسالت مقدس خبرنگاران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامرعج در پایان تشریح کرد: در دنیایی که دشمنان اسلام و ایران با انبوهی از تبلیغات مسموم و سیاه نمایی به دنبال نا امیدی و تلخ کامی مردم هستند و در بین ملت ها با همین ابزار رسانه جنگ و اختلاف را دامن زدند خبرنگاران با اندیشه و قلم در این جهاد عظیم نقش آفرینی می کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها