خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: نمایشگاه اسوه بسیج با حضور ۳۰ پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۲۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در دزفول ،سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول اظهار کرد: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعداد‌ها و معرفی الگو‌های موفق به سایر پایگاه ها ی بسیج، جشنواره سراسری اسوه در۳ سطح ناحیه ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار حکمت پور تصریح کرد: در مرحله ناحیه‌ای ۳۰ پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر گزارش عملکرد یک ساله (سال ۱۴۰۱) خود را به نمایش گذاشته و توسط ارزیابان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، در نهایت از بین پایگاههای برادر و خواهر ۳پایگاه که موفق به امتیاز لازم شوند به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

حکمت پور اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۷مرداد ماه الی ۱۹مرداد از ساعت ۱۹در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول پذیرای مدعوین و همشهریان عزیز جهت بازدید دایر می باشد.

وی  افزود؛ از پایگاه‌های منتخب اسوه و سایر عوامل مؤثر و همکار در اعتلای پایگاه‌های مقاومت که با حمایت‌های خود نقش مؤثری در ارائه خدمات مؤمنانه با مرکزیت مساجد و محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج به آحاد جامعه داشته‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی در پایان، هدف از برگزاری این برنامه را انتخاب و معرفی پایگاه برتر، ارائه دستاورد‌های پایگاه برتر، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر پایگاه‌ها و رده های مقاومت بسیج عنوان کرد.

برگزاری نمایشگاه ناحیه ای اسوه در شهرستان دزفول

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار