خبرهای داغ:
سردار فرجی:

شهدای ما خبرنگارانی بودند که پیام ایثار آنها فراگیر بود

همدان-دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: شهدای ما هریک خبرنگاری بودند که پیام ایثار آنها به جهانیان فراگیر بود.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۵۸
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار که در سالن جلسات شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در مهر ماه برگزار می‌شود که از رسانه‌ها می‌خواهیم در این راستا همکاری کنند.

وی با بیان اینکه قدرت رسانه‌های ما به حدی است که توانسته‌اند با تمام هجمه دشمنان، حرف برای گفتن داشته باشند و از حیثیت نظام دفاع کنند، افزود: شهدای ما هریک خبرنگاری بودند که پیام ایثار آنها به جهانیان فراگیر بود و شهید دوروزی از خبرنگاران ایام دفاع مقدس بود که اگر زنده مانده بود یک شهید آوینی زمان بود.

دبیر اجرایی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: ما برای اصحاب رسانه احترام ویژه‌ای قائل هستیم و در کنگره شهدا جایگاه ویژه‌ای دارند؛ در حوزه رسانه مثل همین قدرتی که در حوزه نظامی داریم دشمن کل امکانات خود را آورد، ما در مقابل ابرقدرت‌هایی مانند آمریکا و دیگران می‌توانیم با سلاح رسانه قدرتمندانه بایستیم و رسانه‌های ما می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند و امیدواریم ایمان و امید خروجی کنگره برای مردم باشد.

در ادامه این مراسم از پوستر نمایش فصل شیدایی رونمایی شد، گروه حماسی ملکوت از شهر جهانی لالجین به اجرا پرداخت و از نفرات برتر جشنواره فجر تا بهار در راستای تبیین جهاد رهبری در دولت مردمی که در دو بخش برگزار شده بود از سوی خانه مطبوعات و استانداری تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار