خبرهای داغ:
مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از برپایی اردوی جهادی یک روزه در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 به همن نیروهای جهادی در روستای لاسجرد در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۸۴
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت رزمایش جهادگران فاطمی 3، گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج برادران امام موسی بن جعفر (ع) سرخه در اردوی جهادی یک روزه در روستای لاسجرد در سرخه حضور یافتند.

جواد عبداللهی مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش محرومیت زدایی  و امیدآفرینی است، اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی 3 در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، عمرانی در شهرستان سرخه برگزار شد.

او افزود: این رزمایش را در جهت تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در راستای شناسایی، تربیت جوان مؤمن انقلابی و خدمت‌رسانی و تداوم محرومیت‌زدایی توسط سپاه و بسیج انجام می شود.

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه یادآور شد: همزمان با دهم مرداد ماه این رزمایش آغاز و برنامه های مختلفی به همت سپاه و بسیج در سطح شهرستان سرخه و روستاهای آن انجام شده است.

عبدااللهی بیان داشت: در طی یک اردوی جهادی رنگ آمیزی دیوارها، کنده‌کاری مکان لوله آب و نظافت حیاط مدرسه قیام در روستا لاسجرد با یاری بسیجیان جهادگر پایگاه های مقاومت بسیج برادران سرخه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها