امام جمعه موقت بخش شبانکاره شهرستان دشتستان در جمع کارکنان تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: برخی مواقع سکوت خواص، عین خیانت است.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۹۹
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حجت‌الاسلام حمیدرضا ترخان امام جمعه موقت بخش شبانکاره در جمع کارکنان تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: بهترین و مهم ترین وظیفه پاسداران در دهه چهارم انقلاب، احیا و تبیین گفتمان امام و رهبری در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه نخستین گفتمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی است که باید تبیین شود، افزود: جمهوریت و اسلامیت دو رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی بوده و دموکراسی ما همراه بر مبنای اسلام است که همین امر نیز وجه تمایز نظام ما با سایر نظام ها است.

 

امام جمعه موقت بخش شبانکاره گفت: گفتمان جهاد،شهادت و ولایت فقیه را دیگر گفتمان امام و رهبری بوده و امام خمینی(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد و همه ما وظیفه داریم تا پشتیبان ولی فقیه باشیم.

 

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال ترویج اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی(ص) بوده و شیطان بزرگ، آمریکا به دنبال ترویج اسلام آمریکایی در دنیا است و پاسداران وظیفه دارند تا در این زمینه هوشیار بوده و مسیری که امام و رهبری نشان می دهند، را در جامعه نشر دهند.

 

حجت الاسلام ترخان خاطرنشان کرد: دشمنان از قدرت و تفکر پاسداران در هراس بوده و سپاه و سپاهی لرزه بر اندام دشمنان افکنده است و امروز دشمنان از قدرت سپاه و شعار مرگ بر آمریکا هراسان هستند.

 

وی با بیان اینکه خواص باید از سکوت در بزنگاه ها خودداری کنند، افزود: برخی مواقع سکوت خواص، عین خیانت است.

 

امام جمعه موقت بخش شبانکاره به گفتمان خودی و غیرخودی اشاره کرد و گفت: هر کس که در مسیر انقلاب و ارزش های انقلاب و ولایت فقیه حرکت کند، خودی بوده و کسانی که به دشمن چراغ سبز نشان می دهند، غیرخودی هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید معنویت را در جامعه رونق دهیم، تصریح کرد: باید در جامعه معنویت، حجاب و ارزش های دینی و گفتمان دینی را که همان زیرپرچم ولایت بودن است، ترویج داده و از باندبازی و جناح بازی بپرهیزیم.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار