زنجان - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شما قهرمانان ورزشکار بسیجی وارث نسل عاشورایی هستید و ثابت کردید در مقابل ابر قدرت‌های جهان ایستاده و از نسل عباس بن علی هستید.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۷۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

ورزشکاران بسیجی وارث نسل عاشورایی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در افتتاحیه مسابقات ووشو و تکواندو قهرمانی بسیج کشور «جام ولایت» با عنوان یادواره شهید محمد ناصر اشتری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه ۱۲۸ شهید قهرمان استان زنجان اظهار داشت: قهرمانان دوران دفاع مقدس برای همیشه یاد و نامشان جاوید و ماندگار است.

وی با بیان اینکه یکی از شهدای دوران دفاع مقدس سردار شهید سهراب اسماعیلی با درخشش در عملیات والفجر ۴ با تمام قدرت در مقابل دشمنان ایستاد، افزود:این شهید بزرگواردر اوج نبرد بین حق و باطل در منطقه غرب کشور، حسینی وار جنگید و به شهادت رسید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به شهدای ورزشکار استان اشاره کرد و گفت: شهید ابوالفضل خدامرادی که از قهرمان و ورزشکاران بود، در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس شرکت داشت و در عملیات کربلای پنج به عنوان غواص و خط شکن به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان عاشورا وار در شلمچه مشق کردند، گفت:شهید مرادخانی در عملیات والفجر ۸ که همه قهرمانی‌های ایشان را به یاد دارند، این شهید بزرگوار با جنگ تن به تن با رژیم بعث به شهادت رسید.

سردار کرمی بیان کرد: شهید رضا سلیمانی دانش آموزی از شهرستان ابهر که قهرمان و قاری قرآن بسیجی بود این شهید قهرمان ۱۲ ساله از خدابنده به جبهه‌اعزام شد و مانند حضرت قاسم دلاورانه جنگید و به شهادت رسید.

وی افزود: یکی از شهدای بزرگوار و دلاور این سرزمین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که محرومان، مظلومان و مسلمانان در تشیع با شکوه این شهید از هر قشری و حتی از کشور‌های دیگر شرکت کرده بودند و که این نشان از اوج و شکوه این شهید والا مقام است.

سردار کرمی تصریح کرد:شهید سلیمانی در وصیتنامه خود به جوانان ونوجوانان توصیه کرده است ولایت مدار باشید و خیمه ولایت را رها نکنید، زیرا خیمه رسول‌الله است و این شهید با ولایت مداری خود توانست ابرقدرت‌های دنیا را به زانو درآورد وهمچنین توصیه داشتند که جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم پا بر جا بماند دیگر حرم‌ها نیز خواهند ماند.

این مسئول با اشاره به وصیتنامه شهید ابراهیم اصغری، افزود:ما همه کفن پوشان به صحنه جهاد رفته ایم و برای آزادی کشور از دست دشمن از جان خود خواهیم گذشت.
فرمانده سپاه استان زنجان بابیان اینکه ورزشکاران بسیجی وارث نسل عاشورایی هستند، گفت:شما قهرمانان ۴۴ سال در مقابل ابر قدرت‌های جهان ایستادگی کرده‌اید و ثابت کردید از نسل عباس بن علی هستید.

وی خاطرنشان کرد:منش قهرمانی و پهلوانی هر دو بسیار مهم هستند و همه شما قهرمان هستید طبق فرموده امام (ره) که فرمودند من دست شما بسیجیان را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» نیزفرمودند شما بسیجیان یکی از آیات الهی هستند.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه برخی گردان‌ها از جمله امام سجاد (ع) ۸۰ درصد بسیجیان دانش آموز بودند، گفت: همه شما قهرمانان بسیجی با تاسی به ورزشکاران شهید اگر قدم در جای پای آن‌ها بگذارید، در همه صحنه‌ها قهرمان هستید و امروز شما قهرمانان در رکاب ولایت به پیش میروید و همه دنیا شور و نشاط شما را می‌بیند.

ارسال نظرات