فرجی‌فر خبر داد

آغاز فاز دوم پروژه‌های شهرداری بهار/هیچ پروژه‌ای در بهار تعطیل نیست

همدان-شهردار بهار گفت: پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری بهار با قدرت تمام در حال اجرا است و هیچ پروژه‌ای تعطیل نیست و اجرای فاز دوم پروژه‌ها آغاز شده است.
کد خبر: ۹۵۳۲۵۶۷
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شاهین فرجی فر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر بهار ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: طی هشت ماه، تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که با قوت تمام پروژه‌های شهرداری اجرایی شود و در حال حاضر مردم رضايت نسبی دارند.

وی با بیان اینکه امروزه اگر نظرات مردم را در اجرای پروژه‌ها در نظر نگیریم به طور قطع با شکست مواجه خواهیم شد، افزود: مدیریت شهری با توجه به گستردگی که در وظایف دارد ادارات، سازمان‌ها، شوراها و به خصوص فرهيختگان باید در کنار شهرداری باشند و یاری کنند .

شهردار بهار خبرنگاران را در صدر فرهيختگان جامعه بشریت دانست و به شاخصه‌های خبرنگار اشاره کرد و گفت: خبرنگاران ما شاخصه‌هایی از جمله سلامت، صداقت و وظیفه شناسی دارند وخبرنگاران باید مدیریت شهری را همراهی کنند.

وی ادامه داد: امسال بودجه شهرداری بهار ۸۵ ميليارد تومان است که به طور قطع این بودجه محقق خواهد شد، چراکه شهرداری امروز با تمام توان قدم برداشته است.

*اجرای ۱۵ هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر بهار

فرجی فر از ۱۵ هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر بهار خبر داد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهروندان آسفالت‌ریزی معابر بود که امسال ۱۵ هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر بهار برای رفاه و رضایت‌مندی مردم در حال انجام است که این حجم آسفالت‌ریزی در شهر بهار بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه شهرداری می‌تواند در زندگی و رفاه و آرامش بصري مردم نقش‌آفرینی کند، افزود: پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری بهار با قدرت تمام در حال اجرا است و هیچ پروژه‌ای تعطیل نیست و اجرای فاز دوم پروژه‌ها آغاز شده است.

شهردار بهار عنوان کرد: پروژه احداث پارک ۳.۵ هکتاری غرب کشور در بهار نیز بر اساس سلیقه، نظر و خواست مردم با ایده‌های نو و شرایط سنی مختلف در حال اجرا است.

وی ادامه داد: شهرداری بهار در این راستا آمادگی مشارکت با بخش خصوصی را دارد و هر یک از شهروندان که تمایل به مشارکت در این پارک را دارند، می‌توانند فضا در اختیار بگذارند و با اجرای قسمتی از آن قرارداد ببندند و درآمد داشته باشند و بعد هم به شهرداری برگردانند و شهرداری نیز به هیج وجه در پروژه پارک 3.5 هکتاری واگذاری یک زمین را ندارد اما آمادگی مشارکت با بخش خصوصی را دارد.

فرجی‌فر گفت: بهترین آب‌نمای موزیکال غرب کشور در بهار احداث خواهد شد و به طور قطع تاثیرات بسیار مثبتی را به دنبال خواهد داشت و سفر گردشگر را معکوس می‌کند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر بهار به مناسبت هفته خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار