خبرهای داغ:
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رویکرد مردم آذربایجان رویکرد ضدامپریالیستی است

تبریز- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: رویکرد مردم آذربایجان رویکرد ضدامپریالیستی بوده است.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۰۱
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرشاد مهدی پور در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان، افزود: تبریز و آذربایجان نقش مهمی در حوادث تاریخی کشور داشته و در اغتشاشات سال گذشته شاهد این نقش آفرینی در برابر دشمن بودیم.

وی با اشاره به نقش تبریز در حوزه رسانه در کشورمان، اظهار کرد: عرصه فعالیت تولیدمحتوا در قاعده مرکز شکل نمی‌گیرد بلکه هر کسی در هر نقطه از کشور با حداقل توانایی می‌تواند وارد حوزه تولید محتوا شود و اگر با شناخت و بیان درست نیز حرکت کند قطعا اقبال هم پیدا می‌کند.

مهدی پور در ادامه به برخی مشکلات خبرنگاران اشاره و بیان کرد: پایگاه‌های خبری در بحث بیمه فعالان رسانه‌ای مشکل دارند که در این راستا ما از تامین اجتماعی مطالبه می‌کنیم تا پایگاه‌های خبری را به رسمیت بشناسد تا این رسانه‌ها بتوانند از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند.

 در این نشست صمیمی، نمایندگان تشکل‌های رسانه‌ای استان به بیان مشکلات و دیدگاه‌های فعالان رسانه‌ای پرداختند و در پایان نیز از پیشکسوتان عرصه رسانه تجلیل  و پوستر جشنواره رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار