مسئول گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد؛
زنجان _ مسئول گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری اردوی جهادی پرواز خاکی با حضور پزشکان متخصص در شهر قیدار خبر داد و گفت:این گروه جهادی از ۱۸ الی ۲۳ در بخش های پزشکی و دندانپزشکی خدمات ارائه می دهد.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۴۶
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

برگزاری اردوی جهادی

سیده زهرا حسینی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشجویی استان زنجان در مناطق محروم استان برای ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی همراه پزشکان متخصص اردوی گروه‌های جهادی مختلف را برگزار می‌کند، اظهار داشت: این گروه جهادی از ۱۸الی ۲۳ مرداد ماه سال جاری در شهر قیدار به مردم ولایی این منطقه خدمات تخصصی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این رزمایش پزشکی و دندانپزشکی که به منظور پاسداشت جهادگر آسمانی امیر مسعود مسلمی برپا شده است، گفت:خدمات تخصصی در زمینه‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، پیشگیری، غربالگری و درمان فعالیت‌های مختلف انجام می‌پذیرد.

حسینی با بیان اینکه گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشجویی استان زنجان در دو سالن مستقر است، افزود:سالن اول مختص مددجویان و پزشکی است که پزشک عمومی و متخصص اطفال، مشاور تغذیه، داخلی، گوارش، زنان، آزمایشگاه و تزریقات در این سالن حضور دارند.

این مسئول با اشاره به در سالن دوم ۳۵یونیت دندانپزشکی با حضور پزشکان متخصص فعالیت دارند، گفت:در بخش دندانپزشکی گروه‌های جهادی علوم پزشکی تهران و لرستان نیز در این رزمایش حضور دارند و تمام خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی در این مکان صورت می‌گیرد.

مسئول گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه در واحد پیشگیری و غربالگری کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود، عنوان کرد:هدف از اجرای این طرح آشنایی مردم با بیماری‌های خاص بخصوص بیماری سرطان و پیشگیری از انواع بیماری‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به تجهیزات این گروه جهادی گفت: دستگاه نوار قلب، رادیو گرافی دندان، آزمایشگاه با تجهیزات تخصصی، آمبولانس و…. از جمله تجهیزات این گروه جهادی است.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: هدف گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشجویی استان محرومیت زدایی و ارتقای بهداشت و سلامت جسم و روان با رویکرد آسیب شناسی و پیشگیری و درمان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار