خبرهای داغ:
رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان از احداث مرکز شتاب دهنده درمان سرطان ام البنین ع در ۵ طبقه با همیاری خیر نیک اندیش در پردیس درمانی آموزشی حضرت ولی عصر عج بهبهان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۶۷
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، در آیین تجلیل از خبرنگاران و نشست خبری رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اصحاب رسانه، خبرنگاران از مرکز ۵ طبقه شتابدهنده ام البنین بازدید کردند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در این بازدید گفت: مرکز شتابدهنده ام البنین با همت خیرین محترم خانواده معرفی و نماینده محترم ایشان حاج عبدالحسین بیانی در حال ساخت است.

 

وی با تقدیر از نماینده خیر ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم آقای بیانی، پای کار بودن ایشان در تمامی زمان‌های کاری است به طوری‌که ایشان نه تنها در زمان ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س) بهبهان بلکه از زمان آغاز به ساخت مرکز ۵ طبقه ام البنین از ساعت شروع کار تا پایان آن به طور خستگی ناپذیر بر پروژه نظارت دارند.

 

دکتر رمضان احدی با اشاره به مشخصات پروژه بیان کرد: مرکز ام البنین در ۵ طبقه با زیربنای ۶ هزار مترمربع ساخته می‌شود که در حال حاضر روند ساخت مرکز با سرعت خوبی پیش می‌رود.

 

وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته طبقه همکف جهت مرکز شتابدهنده، طبقه اول بستری بیماران، طبقه دوم کلینیک چشم و طبقات سوم و چهارم برای همراه سرای بیمار در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس زمان بندی صورت گرفته مرکز ۵ طبقه ام البنین تا پیش از دهه فجر تکمیل شده از این رو با پیگیری صورت گرفته در نوبت دریافت تجهیزات شتابنده از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها