حجت‌الاسلام کرمی:

دولت و مجلس را باید نیروی جهادی و انقلابی در دست بگیرند

همدان-امام جمعه موقت بهار گفت: کشور ما در موقعیت حساسی قرار دارد، امام (ره) فرمودند که «مملکت را نباید به دست نا اهلان سپرد»، کسانی باید دولت و مجلس ما را در دست بگیرند که از نیروی جهادی و انقلابی باشند.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۱۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام مهدی کرمی در خطبه نماز جمعه این هفته شهر بهار با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: سختی‌هایی که حضرت زینب (س) در دوران اسالت داشتند قابل تامل و دقت است.

وی با بیان اینکه فلسفه حجاب، حضور زن در جامعه است، گفت: مدیریت بحران حضرت زینب (س) زبانزد عام و خاص است و حضرت زینب(س) یکی از نمونه‌های بارز و الگو برای همه است؛ مهم‌ترین اصل قیام امام حسین(ع)، امر به معروف و نهی از منکر بود.

امام جمعه موقت شهر بهار به اصول مدیریت غلبه بر بحران در زندگی حضرت زینب (س) پرداخت و با اشاره به خدامحوری ایشان، گفت: در اوج مصیبت و سختی حضرت زینب کبری(س) خداوند متعال را فراموش نکرد و اگر خدامحوری نباشد انسان خود را می‌بازد.

وی ادامه داد: دومین اصول، قرآن محوری حضرت زینب(س) است که باید در اوج فتنه‌ها و سختی‌ها قرآن را فراموش نکنیم و منشأ تمام مشکلات بشری این است که از قرآن فاصله گرفته و به دستورات قرآن عمل نمی‌شود.

کرمی بیان کرد: کشور ما در موقعیت حساسی قرار دارد، امام (ره) در این راستا فرمودند که «مملکت را نباید به دست نا اهلان سپرد»، کسانی باید دولت و مجلس ما را در دست بگیرند که از نیروی جهادی و انقلابی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار